Vi bruger jo stort set alle sammen computeren til at lave tekst, ændre i billeder, printe noget ud osv. Det synes jeg også er lidt digiscrap over det, om ikke andet hybrid scrap.
Jeg tror man skal tænke på digi scrap som et alternativ. Det ene vil aldrig kunne afløse det andet. Og tit synes jeg faktisk man ser det samme slags pynt både i digi verdenen og den alm. scrap verden. Jeg synes bare det er fedt man kan bruge gavn af alm. scrap i digiverdenen og omvendt. I digiscrap kan det gøre ngoet, som du ikke kan med papir, og omvendt kan papir layout så meget anderledes ud end digi layout plus man jo kan mærke de forskellige ting.
Men når alt kommer til alt, så når vores efterkommere, skal se det vi laver, så tror jeg det er under ordnet om det er som digi scrap eller papir scrap. Så længe de får vores historie

Jeg synes ikke man kan rakke, den ene måed at gøre det på, ned, men mere hilse det velkomment fra begge sider. Bare fordi det er noget man ikke laver selv eller ikke kan finde ud af, behøver det jo ikke være dårligt.
Det jeg ville sige er, at NÅR vi laver det, så er det jo op til os selv om vi synes det er fedt og røre ved knapperne og blomsterne, eller godt kan lide det skal gå lidt tjept og laver det som digiscrap så man sidder med familien. Begge dele vil altid være der, og de vil aldrig overtage hinanden, men smelte mere ind i hinanden tror jeg