Så er der en lille artikel om e-bøger i artikeldatabasen
Spørgsmål til soveværelseudfordringen:Der hvor vi skal lave et citatkort, må man så udprinte en tekst/citat fra sin printer og sætte på? eller skal det skrives i hånden eller hvordan?
Så er jeg igang med at samle indskud til weekendens campingtur, men har lige et spørgsmålDe 20 udstandsede figurer, kan det godt være skåret på sillen, da jeg ikke ejer hverken qk eller big shot?
Citat fra: Wildau efter onsdag d. 22. Februar, 2012 - kl. 13:32:10Så er jeg igang med at samle indskud til weekendens campingtur, men har lige et spørgsmålDe 20 udstandsede figurer, kan det godt være skåret på sillen, da jeg ikke ejer hverken qk eller big shot?Ja, det må de gerne - eller de må være punchede med en almindelig punch
Hmmm må man ikke scrappe Lo´s til dette hus??? Læste de 10 stykker karton...og tænkte fint det må jeg godt bruge...men bliver forvirret når jeg læser spørgsmål og svar igennem! Altså hvis jeg nu scrapper LO´s i dette hus og kun bruger rester af papir, må jeg så bruge hele stykker karton som baser (hvis jeg trækker disse fra kortbaserne)Må man bruge glossy??
Citat fra: Mia efter fredag d. 24. Februar, 2012 - kl. 13:12:39Hmmm må man ikke scrappe Lo´s til dette hus??? Læste de 10 stykker karton...og tænkte fint det må jeg godt bruge...men bliver forvirret når jeg læser spørgsmål og svar igennem! Altså hvis jeg nu scrapper LO´s i dette hus og kun bruger rester af papir, må jeg så bruge hele stykker karton som baser (hvis jeg trækker disse fra kortbaserne)Må man bruge glossy??Selvfølgelig må du scrappe LOs Og bruge karton som base.Skal lige læse lidt i udfordringerne, før jeg svarer på den med glossy
Mia - du har 10 stykker karton - og altså 10 LO baser. Så du kan max scrappe 10 LO's i dette hus :-)