Vær med til vores kursus "Fra Mave til Lagkage"
Citat fra: speedie efter søndag d. 19. Februar, 2012 - kl. 09:42:08depot 1: banner er det også små flag på tandstik i mener for det er det der er på anne's blog Ja, så skidt da Det er okay kan man også lave en snor med bannere på? bare der er 15 "flag" på?
depot 1: banner er det også små flag på tandstik i mener for det er det der er på anne's blog
er en hjørnepunch en alm punch eller en borderpunch
Citat fra: Mia efter mandag d. 20. Februar, 2012 - kl. 12:21:09 er en hjørnepunch en alm punch eller en borderpunchDet er en hjørnepunch En, der kan laves hjørner med
Hvordan ændrer jeg navnet på mine filer i galleriet? Jeg har glemt at skrive husnummeret på. Troede det var nok at billederne lå i mappen med husnummeret - læste først reglerne EFTER jeg havde uploadet, undskyld.
er det ok at man holder tuben lukket i den ene ende med en clips eller lign. når man taget billedet? skal bruge dem til gaver til konfirmander, så har ikke gaverne dertil endnu.
Citat fra: tobiaskristian efter søndag d. 26. Februar, 2012 - kl. 16:05:55er det ok at man holder tuben lukket i den ene ende med en clips eller lign. når man taget billedet? skal bruge dem til gaver til konfirmander, så har ikke gaverne dertil endnu.Ja gør du bare det. Skriv det lige for en sikkerheds skyld også i kommentarfeltet.
Depot opg 2Skal jeg bare standse mine figurer ud, og tage et billede af dem inden jeg samler dem eller hvordan?