Så er der en lille artikel om e-bøger i artikeldatabasen
Så har jeg fået mig tilmeldt. Skal alne afsted denne gang , men glæder mig nu alligevel
Du kommer bare forbi, hvis du føler dig ensom. Jeg sidder godt nok ikke meget ned - men jeg er jo en af dem du kan kende :-)
Citat fra: Lise-Lotte efter torsdag d. 12. Januar, 2012 - kl. 11:14:03Så har jeg fået mig tilmeldt. Skal alne afsted denne gang , men glæder mig nu alligevel Du kommer bare forbi, hvis du føler dig ensom. Jeg sidder godt nok ikke meget ned - men jeg er jo en af dem du kan kende :-)
Citat fra: rnielsen79 efter torsdag d. 12. Januar, 2012 - kl. 16:19:01Citat fra: Lise-Lotte efter torsdag d. 12. Januar, 2012 - kl. 11:14:03Så har jeg fået mig tilmeldt. Skal alne afsted denne gang , men glæder mig nu alligevel Du kommer bare forbi, hvis du føler dig ensom. Jeg sidder godt nok ikke meget ned - men jeg er jo en af dem du kan kende :-)Til gengæld sidder jeg en del - og sikkert ved siden af Ragna, så jeg skal nok holde dig med selskab
Citat fra: Solsikken efter torsdag d. 12. Januar, 2012 - kl. 12:49:37Jeg er også SÅ klar og har været det siden sidste år ;-)Godt Christina... og godt at se at du alligevel følger lidt med ;-)
Jeg er også SÅ klar og har været det siden sidste år ;-)
Jeg er ret ny herinde, eller har haft en bruger herinde i noget tid, uden rigtig at bruge den Jeg skal med til convention i Ejsing i år Har været der de sidste 3 år, men det er første gang, at jeg skal sidde og lave noget der. Jeg plejer kun at shoppe. Håber I vil tage godt imod mig
Citat fra: Anna90 efter mandag d. 16. Januar, 2012 - kl. 21:36:58Jeg er ret ny herinde, eller har haft en bruger herinde i noget tid, uden rigtig at bruge den Jeg skal med til convention i Ejsing i år Har været der de sidste 3 år, men det er første gang, at jeg skal sidde og lave noget der. Jeg plejer kun at shoppe. Håber I vil tage godt imod mig Det vil vi helt sikkert - så kom du bare - selvom du nok ikke kommer til at sidde mere end alle vi andre
Citat fra: Anna90 efter mandag d. 16. Januar, 2012 - kl. 21:36:58Jeg er ret ny herinde, eller har haft en bruger herinde i noget tid, uden rigtig at bruge den Jeg skal med til convention i Ejsing i år Har været der de sidste 3 år, men det er første gang, at jeg skal sidde og lave noget der. Jeg plejer kun at shoppe. Håber I vil tage godt imod mig Velkommen Anna - hils endeligt på, hvis du ser mig til scrap i det jyske, det er så hyggeligt at møde nye folk......og nu er der ingen vej tilbage ind i busken igen - vi har set dig :-)
Citat fra: rnielsen79 efter mandag d. 16. Januar, 2012 - kl. 22:36:20Citat fra: Anna90 efter mandag d. 16. Januar, 2012 - kl. 21:36:58Jeg er ret ny herinde, eller har haft en bruger herinde i noget tid, uden rigtig at bruge den Jeg skal med til convention i Ejsing i år Har været der de sidste 3 år, men det er første gang, at jeg skal sidde og lave noget der. Jeg plejer kun at shoppe. Håber I vil tage godt imod mig Velkommen Anna - hils endeligt på, hvis du ser mig til scrap i det jyske, det er så hyggeligt at møde nye folk......og nu er der ingen vej tilbage ind i busken igen - vi har set dig :-)Hehe, nej nu har I set billede af mig Så må vi se om I genkender mig.