Så blev jeg endelig færdig i mit lille scraprum. Der er kommet ny bordplade - en vinkel i stedet for en lige - så alt er blevet rykket rundt, skabe og skuffer endevendt. Jeg har fundet en masse skønne ting, som jeg havde glemt, at jeg havde - og en masse ting, som jeg vidste, jeg havde, men ikke kunne finde.
Kig indenfor, så byder jeg på en (lidt billedetung) rundvisning - medbring selv snacks og drikkelse.

Her går man ind i rummet. Til venstre er et par reoler og lige ud et IKEA køkkenskab og en BILLY reol også fra IKEA.

Uploaded with
ImageShack.usReolerne indeholder blandt andet A4 mapper med gamle fotos, æsker med bling, JustRite stempler, æsker med ekstra stempelpuder, embossingpulver og tags. Kurvene indholder mine Distress inks, chipboards og grungeboards.

Uploaded with
ImageShack.usI køkkenoverskabet har jeg alle mine clearstamps - de sidder i de små A5 ringbind opdelt efter emner. I de flade æsker - fra SuperBest - har jeg en stor del af mine træstempler, mine øvrige Hero Arts stempler og mine H2O-farver. Æskerne er perfekte til træstempler, da de ikke er ret høje.

Uploaded with
ImageShack.usInder højskabet har jeg mine akryl-papirbakker, hvor jeg har alle mine kartonrester - opdelt efter farver, så jeg, i princippet, ikke behøver at starte på et helt ark karton, hver gang jeg skal bruge et lille hjørne....
I BILLY reolen under papiret har jeg alt mit Quickutz, Spellbinders, pigernes Cuttlebug maskine og scrapblade.

Uploaded with
ImageShack.usFortsættes i næste indlæg (har lidt problemer med, at min pc lukker ned, så jeg bliver nødt til at lave det i etaper).