Her stemmer antallet af lo's heller ikke, men det skyldes flere forskellige ting: 1) Jeg var meget ung da jeg fik Tjalfe og tænkte ikke så meget på det med at have minderne og historierne senere, derfor findes der ikke så mange billeder af ham fra lille. 2) som det er nu hvor han er 9 kører tingene jo meget i dagligdags, ikke de store udskejelser osv, så igen bliver der ikke taget så mange billeder af ham som af Felix, der jo kan et eller andet nyt hele tiden (kun 14 md gl).
Jeg kan da godt se "uretfærdigheden" et eller andet sted, men hvis knægten vurderer ud fra hvor mange lo's jeg har scrappet om ham, om jeg elsker dem lige højt, mener jeg faktisk at der er noget galt - jeg ved godt at det måske kan være et emne der kommer op engang, men jeg håber da også at han forstår at der er sket meget i vores liv i de ti år han har været til!
Så mit svar er ja jeg kender godt til ulighederne imellem lo's der scrappes af hvert barn, men nej, det er ikke noget jeg går vildt meget op i!
Scrapper dem for mig selv, og så laver jeg et album til deres konfirmation, men 20 lo's fra deres barndom