Vær med til vores kursus "Fra Mave til Lagkage"
De var da godt nok rigtig søde. Og det er så smart med de matchende punches.
Har lige kontaktet min veninde om hun måske kan skaffe den hjem til mig...venter spændt på svar så blir det min julegave til mig selv..fnissss...
Citat fra: bente efter fredag d. 21. Oktober, 2011 - kl. 19:44:29Har lige kontaktet min veninde om hun måske kan skaffe den hjem til mig...venter spændt på svar så blir det min julegave til mig selv..fnissss...Kan de så lejes i perioder? hi hi hi Eller kan din puscher måske skaffe mere end 1 sæt? Måske jeg også kunne lokke nogen til at give mig det i julegave .-)
Citat fra: rnielsen79 efter fredag d. 21. Oktober, 2011 - kl. 19:48:04Citat fra: bente efter fredag d. 21. Oktober, 2011 - kl. 19:44:29Har lige kontaktet min veninde om hun måske kan skaffe den hjem til mig...venter spændt på svar så blir det min julegave til mig selv..fnissss...Kan de så lejes i perioder? hi hi hi Eller kan din puscher måske skaffe mere end 1 sæt? Måske jeg også kunne lokke nogen til at give mig det i julegave .-)Jeg trænger osse til et fix ... Så sig endelig til hvis nogen finder en puscher.... så jeg kan sove roligt :-)