Den tror jeg altså jeg vil prøve at deltage i... Har godt nok først i næste uge, men trænger til at prøve at tvinger mig selv ud af rollen som overtænkende scrapper. Jeg skal sænke skuldrene, og lave nogle lo´er som gerne må blive "mindre perfekte" . Så må jeg lave nogle nye i fremtiden over sammen historie/ billeder hvis det går helt galt, men trænger til at prøve et par stykker "for sjov"
Der er ikke noget galt med at tænke meget, når man scrapper - det er måske mere det at finde ud af, hvad man kan lide - og ikke kan lide...
Jeg har scrappet på alle mulige måder - indtil jeg fandt ud af nogle få ting, som jeg synes rigtig godt om:
fx. bruger jeg altid (næsten) kun 1 billede - på næsten den samme farve baggrund - og med nogle stykker/strimler af mønsterpapir. Desuden kan jeg godt lide at sy på mine LOs (lige nu).
På en eller anden måde giver det mig en "skabelon", så jeg kan scrappe hurtigere.
Lige præcis LOAD giver mulighed for, at man bedre kan finde ud af, hvad man kan lide - så det kunne være fedt, hvis du sprang på