Picturing the World

Afstemning

Skal I scrappe i dag??

JA
13 (61.9%)
NEJ
3 (14.3%)
MÅSKE
5 (23.8%)
Jeg scrapper ikke
0 (0%)

Totale antal stemmeafgivende: 21

Afstemingen er lukket: torsdag d. 14. Juli, 2011 - kl. 07:41:51

Forfatter Emne: Skal I scrappe i dag??  (Læst 526 gange)

Offline Mia

• Legesyg scrapkilling
    • Vis profil
    • scrapperen
Sv: Skal I scrappe i dag??
« Svar #75 Dato: søndag d. 17. Juli, 2011 - kl. 15:54:37 »
Jeg sidder i sofaen og slapper af efter en hård uge! Aflastningsbarnet er afleveret...Allan flyder i den anden ende af sofaen med zapperen og jeg laver gæstebog (KEDELIGT!...laver 25 næsten ens sider...ikke pyntet bare a4 ark + lille firkant til billede!)
...elsker min hobby!

Offline rnielsen79

• Administrator
  • Cat-Maniac
    • Vis profil
    • www.nybegynderscrap.blogspot.com
« Svar #76 Dato: søndag d. 17. Juli, 2011 - kl. 16:02:40 »
Jeg sidder i sofaen og slapper af efter en hård uge! Aflastningsbarnet er afleveret...Allan flyder i den anden ende af sofaen med zapperen og jeg laver gæstebog (KEDELIGT!...laver 25 næsten ens sider...ikke pyntet bare a4 ark + lille firkant til billede!)

Måske en stemplet blomst eller en swill i et af de nederste hjørner kunne muntre den lidt op? Kender godt det der med at skulle lave x-antal ens ting :-)
Den eneste slags dumme spørgsmål, er dem man ikke stiller

www.nybegynderscrap.blogspot.com

Se månedsmål på bloggen

Offline Mia

• Legesyg scrapkilling
    • Vis profil
    • scrapperen
« Svar #77 Dato: søndag d. 17. Juli, 2011 - kl. 16:03:42 »

Måske en stemplet blomst eller en swill i et af de nederste hjørner kunne muntre den lidt op? Kender godt det der med at skulle lave x-antal ens ting :-)

Der skal monarch sommerfugle på...men tror jeg venter til gæsterne har skrevet og billederne er kommet i !
...elsker min hobby!

hobbyboden.dk