Hej piger
For 15 år siden vågnede jeg op ved siden af min nuværende mand, og det har jeg så ellers gjort lige siden. Præcis så enkelt kan livet være - og præcis så enkelt skal vi også gøre scrapverdenen i aften. Jeg håber I har lyst til at bevæge jer tilbage i tiden sammen med mig ![[smiley_159]](http://forum.thescrapcat.dk/Smileys/default/59.gif)
Hvor enkelt var scrapverdenen egenligt dengang det hele startede? Hvad lidt kunne man egenligt nøjes med? Når jeg tænker efter, så klarede jeg mig helt fint med disse basisting:
- skæreunderlag
- kniv/saks og evt. skæremaskine
- tape/skumpuder
- sværte
- mønsterpapir
- karton
- thickers
- en zigwriter
- ganske få stykker pynt - ofte lavet af mønsterpapirReglerne er simple:
Brug ovenforstående og intet andet på dine projekter - altså
BACK TO BASICSHer er lidt inspiration til, hvad man kunne lave:

Hjerterne er her af chipboard, men de kunne sagtens være lavet af papir og løftet op på skumpuder. Bemærk, hvordan jeg har pyntet omkring titlen med nogle af de ting, der følger med alfabetet, men som ikke er egentlige bogstaver.

Historien fylder her så meget, at der stort set ikke behøves andet en basisting. Og historien er vel i det hele taget scrapbookingens oprindelige formål.

Yderligere inspiratation kan for betalende medlemmer findes i artikeldatabasen.
I melder jer endeligt til denne temaaften her i tråden. I er også meget velkomne til at linke til jeres bidrag i denne tråd.
Deadline er den 26. juni klokken 15:00Temaaftenens præmie er en pakke ThickersRigtig god scrappelyst
Ragna Iversen