Kort og Scrap

Forfatter Emne: Gode syrefrie kuglepenne, tuscher farveblyandter  (Læst 400 gange)

Offline Tippien

• Kattelemmen står på klem...
    • Vis profil
Sv: Gode syrefrie kuglepenne, tuscher farveblyandter
« Svar #15 Dato: mandag d. 17. Januar, 2011 - kl. 09:17:13 »
Tusind tak for alle svarene, det hele er skrevet ned, og så må jeg på penne shopping :)

Hvordan opbevarer I jeres Le Plume fra Panduro? - jeg har købt et par stk., som jeg har liggende vandret ( i et penalhus), men de tørrer ud, så jeg hverken kan skrive eller male med dem...  :-[

Offline Hotcat

• Cat Woman
    • Vis profil
    • http://hojvanggaard.blogspot.com
« Svar #16 Dato: mandag d. 17. Januar, 2011 - kl. 09:28:32 »
Tusind tak for alle svarene, det hele er skrevet ned, og så må jeg på penne shopping :)

Hvordan opbevarer I jeres Le Plume fra Panduro? - jeg har købt et par stk., som jeg har liggende vandret ( i et penalhus), men de tørrer ud, så jeg hverken kan skrive eller male med dem...  :-[

Jeg har taget det valg med Le Plume, ligesom med mine Zig writers, at de står med den tynde ende nedad... jeg kommer alligevel aldrig til at bruge den tykke ende på nogen af dem... da de kun er til ren og skær journaling hos mig...

Offline marianne

• Administrator
  • Cat-Maniac
  • Totalt Coca Cola- og scrapoholiker!
    • Vis profil
« Svar #17 Dato: mandag d. 17. Januar, 2011 - kl. 09:28:53 »

Jeg har ikke lige de der, som du snakker om - men alle mine penne står i forskellige kaffekrus på mit skrivebord (og det gør mine sakse etc også).
Det er let og overskueligt - og de er lige til at slæbe med, hvis jeg skal noget :)
Knus fra Marianne

-Mor til Nynne - og papmor til Patrick og Stine

http://thescrapcat.blogspot.com

Offline Thanni

• Cat-Maniac
  • Presenting: The Fantastic Four ;)
    • Vis profil
    • Thanni's Ting og Sager
« Svar #18 Dato: mandag d. 17. Januar, 2011 - kl. 09:34:03 »
Jeg har samme erfaring med Le Plume - at de tørrer ud.  ::)
Hilsner fra Jette - som scrapsurfer mere end hun scrapper ;)

http://thannistingogsager.blogspot.com/

Offline Tippien

• Kattelemmen står på klem...
    • Vis profil
« Svar #19 Dato: torsdag d. 20. Januar, 2011 - kl. 10:55:22 »
Jeg ville også gerne have mine penne stående i et krus, eller bare i min tote, men har dem liggende, efter anvisning fra Panduro.

Tror så at jeg vil stille mine Le Plume op, og så kun bruge dem til at skrive med.

Nogen der har Sakura Gelroller penne stående? - virker de stadig lige godt?

Offline Krighaar

• Åben kattelem...
    • Vis profil
    • Krighaars krusedulle - min blog
« Svar #20 Dato: torsdag d. 20. Januar, 2011 - kl. 13:40:14 »
Jeg ville også gerne have mine penne stående i et krus, eller bare i min tote, men har dem liggende, efter anvisning fra Panduro.

Tror så at jeg vil stille mine Le Plume op, og så kun bruge dem til at skrive med.

Nogen der har Sakura Gelroller penne stående? - virker de stadig lige godt?

Jeg havde min le plume liggende, men den tørrede stadig ud  :-\

Jeg tror ikke lige jeg har en sakura gelroller, men jeg har mange gelrollers, og min erfaring er, at de faktisk virker bedst når de står op og vender på hovedet.

hobbyboden.dk